کیاسر

شهر ناشناخته

کیاسر

شهر ناشناخته

کیاسر
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
  • ۱
  • ۰

 آئین خاک‌سپاری پیکر حاج کربلایی مهدی بصیر برگزار شد

حاج‌مهدی کنار مزار حاج‌حسین آرام گرفت

با حضور گسترده مردم پیکر حاج‌کربلایی مهدی بصیر مهاجر ثارالله در گلزار شهدای تکیه معصوم‌زاده فریدونکنار آرام گرفت. 

 

مهدی بصیر که هفته گذشته در مسیر پیاده‌روی زائران کربلا در منطقه کوت دار فانی را وداع گفت امروز روی دستان مردم و مسئولان تشییع و خاک‌سپاری شد.

پیکر این مهاجر ثارالله فریدونکناری شب گذشته با پیگیری‌های فراوان مسئولان و هم‌رزمان سردار بصیر از طریق خط هوایی بغداد ـ تهران وارد کشور شده بود.

وی که سابقه حضور در جبهه‌های جنگ همراه با پدرش سردار شهید حاج‌حسین بصیر را در کارنامه داشت، چندین مرتبه به کربلای معلی مشرف شده بود.

پیکر این کربلایی فریدونکناری از دقایقی پیش از مقابل مصلی قدس این شهرستان با آئینی باشکوه و حضوری گسترده از اقشار مردم تا خانه ابدیش در جوار امامزاده سیدمحمد فریدونکنار تشییع شد.

همچنان نماز میت را حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی امام جمعه فریدونکنار بر پیکر وی قرائت نمود. مصلی فریدونکنار شاهد حضور بیش از 4 هزار عزاداری بود که در زیر باران شدید امروز برای وداع با دردانه قائم‌مقام لشکر ویژه 25 کربلا از صبح زود از شهر و روستاهای اطراف خود را به مصلی رسانده بودند.

مزار ابدی مهدی بصیر در جوار مزار مهندس محمد مجدآرا استاندار فقید مازندران حفر شد و او دقایقی پیش در حالی که مردم شعارهای لااله‌الی‌الله، الله‌اکبر، لبیک یا حسین (ع) و این گل پر پر از کجا آمده از سفر کرب و بلا آمده سر می‌‌دادند تدفین شد.

این مراسم صبح امروز با قرائت زیارت عاشورا شروع شده بود که با مداحی و سینه‌زنی همراه بود، مرحوم حاج‌کربلایی مهدی بصیر 42 سال سن داشت و از او یک دختر و یک پسر به یادگار مانده است.

  • ۹۴/۰۹/۱۳
  • .. محمودی کیاسری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی