کیاسر

شهر ناشناخته

کیاسر

شهر ناشناخته

کیاسر
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: نظارت بر عملکرد شورا و شهرداری در شهر ساری ضعیف بوده و وزیر کشور و عوامل مرتبط با آن در استان باید پاسخگو باشند.

علی بابایی‌کارنامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارتباط با اتفاقات شهرداری و  شورای شهر ساری اظهار کرد: پیش از صحبت در این ارتباط بنده به شدت از وزیر کشور گلایه دارم، وزارت کشور باید پاسخگو وضعیت ایجاد شده در شهرداری ساری و شهرداری‌های کل کشور باشد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: وقتی نظرات، عالمانه، به روز کارشناسی شده و منطبق  بر قوانین به صورت روزانه نباشد در درازمدت شاهد اتفاقات ناخوشایند هستیم.

وی اضافه کرد: گلایه بنده از وزارت کشور این است که مصوبات شورای شهر باید در کمیته انطباق فرمانداری رسیدگی و مورد تایید استانداری قرار بگیرد،وقتی نظارت‌ها در این مسیر انجام نمی‌شود،حتما در مدیریت شهری چالش ایجاد می‌شود.

بابایی‌کارنامی ادامه داد: اگر فرمانداری و استانداری در حوزه نظارت بر عملکرد شوراها درست عمل می‌کردند، میزان مشکلات در شورای شهر و شهرداری کمتر بوده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه نظارت‌ها بر عملکرد شورا و شهرداری ساری به روز نبوده است، گفت: نظارت باید پیشگیرانه باشد، مجلس و قوه قضائیه هم بر نظارت پیشگیرانه تاکید ویژه دارند.

بابایی‌کارنامی خاطر نشان کرد: اتفاقات شهرداری بر اساس قانون، رویکرد شفاف‌سازی در راستای مبارزه با فساد با ورود دستگاه‌های نظارتی در حال بررسی است و باید منتظر نتایج بررسی‌ها بود.

وی با اعلام اینکه در کنار رسیدگی به این مشکلات مردم نباید با چالش مواجه شوند،گفت: شهرداری ساری ماهانه ۳۵ میلیارد تومان حقوق باید پرداخت کند از طرفی دیگر مباحث بهسازی و بازسازی و فعالیت عمرانی در شهر نباید ترک شود.

نماینده مردم ساری و میاندورود درباره مشکلات شهر بدون شورا و شهرداری، اظهار کرد:در چهارماهه فعالیت خودمان در نمایندگی مجلس این شهر پیگیر مسائل شهر ساری هستیم، پس از درخواست فرمانداری برای انحلال شورا فرایندهای قانونی در حال طی کردن و درخواست تسریع بر اساس قانون داریم.

  • ۹۹/۱۰/۰۳
  • .. محمودی کیاسری

جامعه

داخلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی