کیاسر

شهر ناشناخته

کیاسر

شهر ناشناخته

کیاسر
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

بخشدار منطقه چهار دانگه کیاسر خبر داد

اجرای طرح نوآوران سلامت در چهاردانگه کیاسر / انجام عمل چشم توسط وزیر بهداشت

بخشدار منطقه چهار دانگه کیاسر با اشاره به اجرای طرح نوآوران سلامت، گفت: نخستین عمل جراحی چشم در این طرح توسط وزیر بهداشت انجام می‌شود. 

 اسماعیل امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهر کیاسر درباره اجرای طرح نوآوران سلامت در منطقه چهاردانگه، اظهار کرد: این طرح روز شنبه 17 مرداد ماه امسال افتتاح می‌شود که ویزیت بیماران آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح نوآوران سلامت شامل خدمات چشم‌پزشکی و دندان‌پزشکی است، گفت: خدمات دندان‌پزشکی برای افراد تا 15 سال است اما، خدمات چشم‌پزشکی محدودیتی ندارد و برای هر فردی که مشکل چشمی داشته باشند ارائه می‌شود.

بخشدار منطقه چهاردانگه کیاسر  تصریح کرد: غربالگری برای اجرای طرح نوآوران سلامت از یک ماه قبل در تمامی روستاهای این منطقه توسط خانه‌های بهداشت انجام شد و تمامی افرادی که دچار مشکل چشمی و دندان بودند شناسایی شده و براساس برنامه‌ریزی همزمان با افتتاحیه این طرح بر مبنای اولویت فراخوان می‌شوند.

امینی یادآور شد: همچنین نخستین عمل جراحی چشم توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می‌شود.

وی به وجود مرکز درمان بستر در شهر کیاسر منطقه چهاردانگه اشاره کرد و افزود: این مرکز به‌عنوان مرکز بهداشتی درمانی است که انتظار ما از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این است که به مرکز درمانی تبدیل شود به‌دلیل اینکه با مرکز درمانی شهر ساری 75 کیلومتر فاصله داریم که در صورت تحقق این مهم بخش عمده‌ای از مشکلات مردم حل می‌شود.

بخشدار منطقه چهاردانگه کیاسر  با اشاره به فعالیت چهار مرکز بهداشتی درمانی در سطح منطقه چهاردانگه کیاسر اضافه کرد: لازم است امکانات و تجهیزات پزشکی از جمله آمبولانس و سایر مهیا شود و همچنین به‌دلیل اینکه این مراکز به‌صورت بیتوته است درخواست ما این است که این مراکز به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت کنند تا پوشش لازم جهت ارائه خدمات سلامت به مردم داشته باشیم.

  • ۹۴/۰۵/۱۶
  • .. محمودی کیاسری

بهداشت و درمان

پزشکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی