کیاسر

شهر ناشناخته

کیاسر

شهر ناشناخته

کیاسر
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

فرمانده سپاه کربلای مازندران:  

استکبار به‌دنبال تحریف عزاداری‌های محرم است 

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به استفاده از سبک‌های سنتی در عزاداری‌های محرم گفت: استکبار بدنبال تحریف عزاداری‌های محرم است. 

 

سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین بابایی پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه ساحل سالم و پارک پاک و افتتاحیه طرح‌های مقابله با معضلات اجتماعی اظهار داشت: محرم ماهی است که باید پیرو واقعی امام حسین(ع) باشیم و فلسفه عاشورا را مد نظر قرار دهیم و باید به محتوای عزاداری‌ها توجه شود و از سبک‌های سنتی در اجرای مداحی استفاده شود.

وی بیان داشت: تولیدات بسیج در برنامه‌های فرهنگی باید به‌گونه‌ای باشد که موجب افزایش بصیرت، تقویت دشمن ستیزی و افزایش عرفان در افراد باشد.

بابایی گفت: روحیه استکبار ستیزی باید در بین آحاد جامعه تقویت شود و فداکاری‌های رزمندگان در خاکریزهای هشت سال دفاع مقدس فراموش نشود.

وی گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی سپاه و بسیج مانند طرح ساحل سالم باید به گونه‌ای باشد که در شناخت یزید زمان به ما کمک کند و روحیه حق طلبی و یاور محرومان را در جامعه تقویت کند.

بابایی افزود: دشمن امروز با فرهنگ وارد میدان مبارزه شد که برای خنثی کردن توطئه‌های شومشان باید فعالیت‌های ما رنگ خدایی و اسلامی داشته باشد و کار و فعالیت ما مورد تایید امام حجت امام زمان (عج) باشد و امر به معروف و نهی از منکر را نیز فراموش نکنیم.

فرمانده سپاه کربلای مازندران بیان داشت: بودجه و اعتبارات در صورت تخصیص به اجرای این طرح‌ها اختصاص می‌یابد.

وی با بیان اینکه مبارزه با جنگ نرم رسالت اصلی ما است، تصریح کرد: باید به دنبال مقابله با نفوذ اندیشه دشمنان باشیم تا جوانان ما را از اسلام و انقلاب دور نکنند.

وی گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری این امنیت علاوه بر امنیت محیط زندگی امنیت فرهنگی و فکری نیز بسیار مهم است وسپاه باید در تمامی زمینه ها نقش آفرین باشد.

بابایی افزود: طب اسلامی نیز که از تاکیدات مراجع تقلید بوده باید در دستور کار بسیج قرار گیرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه کربلای مازندران نیز در مراسم اختتامیه ساحل سالم و پارک پاک و افتتاحیه مقابله با معضلات اجتماعی سال 95 گفت: درود می‌فرستیم بر روح شهدا و جانبازانی که با اهدای جان و سلامت جسمی خود سرافرازانه از خاک کشور دفاع کردند.

سرهنگ هاشمی افزود: 30 طرح ساحل سالم از 10 تیرماه در استان آغاز و تا 30 شهریورماه ادامه داشت که با غرفه‌های مختلف مانند عفاف و حجاب، محفل انس با قرآن، اجرای برنامه‌های ملی مذهبی، اقتصاد مقاومتی، ارائه محصولات اقتصاد مقاومتی با تشکیل بازارچه در جهت اجرای منویات معظم گام بلندی برداشته و اجرا شد.

وی تصریح کرد:14 نقطه آلوده محله پاک و 42 طرح پارک سالم در استان اجرا شد.

هاشمی بیان داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید فعالیت فرهنگی خودجوش جوانان بیشتر شود و همه برای مقابله با جنگ نرم دشمنان گام بردارند  و ستاد ساحل سالم و پارک پاک در استان دائمی شده است.

در پایان مراسم از اعضا وافسران ستاد ساحل سالم و پارک پاک با اهدای جوایزی تجلیل شد.

  • ۹۵/۰۷/۱۴
  • .. محمودی کیاسری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی