کیاسر

شهر ناشناخته

کیاسر

شهر ناشناخته

کیاسر
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

 دقایقی پیش در فریدونکنار

آئین وداع با پیکر کربلایی مهدی بصیر مهاجر ثارالله برگزار شد

آئین وداع با پیکر ثارالله فریدونکناری دقایقی پیش در شهرستان فریدونکنار با حضور گسترده مردم برگزار شده است. 

 

مهدی بصیر از سه سال پیش تاکنون هم‌زمان با شروع آئین دلنشین و جهانی حضور زائران پیاده به بین‌الحرمین هر سال به این سفر زیارتی می‌رفت که هفته گذشته به دلیل ایست قلبی جان باخت.

پیکر مهدی بصیر ساعت 22:30 دیشب از پروازی که از فرودگاه بغداد انجام شده بود وارد خاک ایران شد و در فرودگاه امام خمینی (ره) در تهران به زمین نشست.

بر اساس اعلام نظر و مصاحبه مسئولان و ستاد اجرایی استقبال از این مهاجر ثارالله عنوان شد که پیکر مهدی بصیر از ساعت هشت صبح امروز جمعه روی دستان مهربان فریدونکناری‌ها تشییع و در نهایت در جوار مزار قائم‌مقام لشکر ویژه 25 کربلا خاک‌سپاری می‌شود.

چند جلسه ستاد استقبال از مهاجر ثارالله فریدونکناری در فرمانداری این شهرستان تشکیل و برگزار شد که نتایج این جلسات را در فضاسازی‌های خاص و اجرای ویژه تمثال فرزند سردار شهید حاج‌حسین بصیر می‌توان دید.

مزار این کربلایی در گلزار شهدای تکیه معصوم‌زاده شهرستان فریدونکنار حفر شده و تا ظهر امروز در جوار امامزاده سیدمحمد فریدونکنار تدفین می‌شود.

همچنین از دقایقی پیش زیارت عاشورا در مصلی قدس فریدونکنار با حضور پیکر کربلایی مهدی بصیر قرائت شده و قرار است تا لحظاتی دیگر مراسم باشکوه تشییع با حضور گسترده مردم و مسئولان انجام شود.

در این مراسم مردم ولایت‌مدار فریدونکنار با حضور از خیابان امام خمینی شهرستان پیکر  این مهاجر ثارالله را در جوار مزار مهندس محمد مجدآراء استاندار فقید مازندران در نزدیکی بارگاه امامزاده سیدمحمد و مزار سردار شهید حاج‌حسین بصیر تدفین می‌کنند.

  • ۹۴/۰۹/۱۳
  • .. محمودی کیاسری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی