کیاسر

شهر ناشناخته

کیاسر

شهر ناشناخته

کیاسر
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

فرمانده انتظامی مازندران: 

ارتقای امنیت اخلاقی در مازندران پیگیری می‎شود

فرمانده انتظامی مازندران گفت: ارتقای امنیت اخلاقی در مازندران پیگیری می‎شود. 

 

سردار سید محمود میرفیضی ظهر امروز در مراسم معارفه خود به‎عنوان فرمانده جدید انتظامی مازندران، اظهار کرد: از اینکه توفیق خدمت‌گذاری در استان مازندران در سال اقتصاد مقاومتی نصیبم شد، خدا را شکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه از همه ظرفیت‎ها برای خدمت‌گذاری به مردم استفاده می‎کنم و فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی ایران را سرلوحه کاری خویش قرار می‌دهم خاطرنشان کرد: در حوزه درون و برون‌سازمانی اولویت‌ها شناسایی شده و در این زمینه برنامه‌هایی نیز اجرا می‎شود.

فرمانده انتظامی مازندران با تاکید بر اینکه موضوع ساماندهی ترافیکی و کاهش تصادفات و تعداد جانباختگان به‌صورت ویژه در دستور کار است خاطرنشان کرد: مبارزه با سارقان و استرداد اموال مال‌باختگان، مبارزه با مواد مخدر و کاهش اعتیاد و پیگیری طرح مبارزه با قاچاق کالا به‌صورت جدی انجام می‌شود.

میرفیضی با اعلام اینکه برخورد با هنجاری‌های اجتماعی و ارتقای امنیت اخلاقی در مازندران پیگیری می‎شود، افزود: ارتقای بهبود معیشت کارکنان از دیگر اقداماتی است که در حوزه انتظامی پیگیری می‎شود.

در ادامه فرمانده سابق انتظامی مازندران نیز اظهار کرد: در 80 نقطه استان مازندران پاک‌سازی انجام شد.

سردار مسعود جعفری‌نسب، اضافه کرد: در سال گذشته 10 درصد میزان سرقت کاهش پیدا کرد و نیز 100 باند سرقت نیز در استان در چنگال پلیس گرفتار شدند.

وی در پایان گفت: 3 هزار سارق در استان مازندران دستگیر شدند و 6 هزار نفر از توزیع‌کنندگان مواد مخدر در استان به دام پلیس افتادند.

  • ۹۵/۰۳/۲۷
  • .. محمودی کیاسری

قضایی و انتظامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی