کیاسر

شهر ناشناخته

کیاسر

شهر ناشناخته

کیاسر
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

در خطبه‌های نماز جمعه کیاسر مطرح شد 

انتقاد امام جمعه کیاسر از وضعیت انتقال زباله به چهاردانگه کیاسر/عده‌ای سودجو به‌دنبال منفعت هستند 

امام جمعه کیاسر با انتقاد از وضعیت انتقال زباله به جنگل‌های چهاردانگه کیاسر ، گفت: انتقال زباله به این منطقه به معضل بسیار مهمی برای محیط‌ زیست و سلامت مردم تبدیل شده است و عده‌ای سودجو از این وضعیت نفع می‌برند. 
 
 
 

حجت‌الاسلام یوسفعلی تیموری در خطبه‌های نماز جمعه کیاسر با بیان اینکه تقوا بهترین راه رسیدن به قرب الهی است، اظهار کرد: امروز با توجه به تهدیدهای دشمن و ناهنجاری‌های مختلف باید به قرآن کریم و اهل‌ بیت(ع) پناه برد.

وی با انتقاد از وضعیت انتقال زباله به جنگل‌های چهاردانگه کیاسر ، افزود: انتقال زباله به منطقه چهاردانگه کیاسر به معضل بسیار مهمی برای محیط‌ زیست و سلامت مردم تبدیل شده است.

امام جمعه کیاسر بر اتحاد مردم بخش چهاردانگه برای پیگیری مشکلات و معضلات منطقه تأکید کرد و ادامه داد: همه مردم باید متحد باشند و در کنار یکدیگر از حق و حقوق خود دفاع کنند.

این مسؤول با بیان اینکه مردم نباید فکر کنند که دفاع از حق خود به‌معنای مخالفت با دولت و انقلاب است، تصریح کرد: عده‌ای سودجو از وضعیت انتقال زباله به چهاردانگه نفع می‌برند.

تیموری با انتقاد شدید از برخی صحبت‌های افراد سودجو، گفت: بعضی‌ها چرا مردم را می‌ترسانند که اگر شما بر علیه انتقال زباله حرکتی داشته باشید بچه‌های شما مشغول به‌کار نمی‌شوند.

وی اظهار کرد: چون این حرکت مردمی و زیست‌محیطی است و قانونی نیز پیگیری می‌شود، در کنار مردم هستم اما باید مراقب بود افراد سودجو به این جمع رخنه نکنند تا این حرکت خودجوش مردمی به‌سمت کارهای غیرقانونی منحرف نشود.

امام جمعه کیاسر در پایان خواستار توجه بیشتر مسؤولان و نمایندگان مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی نسبت به مشکلات مردم منطقه چهاردانگه و شهر کیاسر شد.

  • ۹۵/۰۹/۲۶
  • .. محمودی کیاسری

حوزه احزاب و تشکل ها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی