کیاسر

شهر ناشناخته

کیاسر

شهر ناشناخته

کیاسر
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

ظهر امروز انجام شد

برگزاری نخستین جلسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مازندران/ معرفی رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان
نخستین جلسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب مازندران ظهر امروز در ساری برگزار شد و در این جلسه رئیس، دبیر و سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان معرفی شدند.

نخستین جلسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مازندران ظهر امروز با حضور اعضای این جبهه در مرکز استان برگزار شد.

شکرالله رضازاده سخنگوی این جبهه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اشاره به برگزاری نخستین جلسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در مازندران گفت: در این جلسه ابتدا پیرامون اهداف تاسیس این جبهه که کادرسازی برای انقلاب اسلامی، تلاش برای خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم مطالبی بیان شد و سپس اعضا به بحث و تبادل نظر پیرامون دستور جلسه پرداختند.

وی دستور جلسه نخست را انتخاب رئیس، دبیر و سخنگوی جبهه در استان مازندران عنوان کرد و افزود: در این جلسه پس از استماع نظرات اعضاء  حجت‌الاسلام نصیرالدین یعقوبی، محمد اسماعیل امامزاده و شکرالله رضازاده با اکثریت آرا به ترتیب به عنوان رئیس، دبیر و سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان مازندران انتخاب شدند.

  • ۹۵/۱۰/۱۹
  • .. محمودی کیاسری

حوزه احزاب و تشکل ها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی