کیاسر

شهر ناشناخته

کیاسر

شهر ناشناخته

کیاسر
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

گروه‌های کوهنوردی فاقد اعتبار با مدیریت شخصی از طریق شبکه‌های اجتماعی تشکیل می‌شود در این گروه‌ها دختران و پسران جوان را با وعده یک‌روز کوهپیمایی و خوش‌گذرانی به سمت خود جذب کرده و راهی کوه می‌شوند. 

 

این روزها مسأله اردوهای مختلط در میان اقشار مختلف جامعه بر سر زبان‌ها افتاده و حتی در صدر موضوع بررسی اخبار کشور نیز قرار گرفته است به شکلی که شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز با اجبار به وزارت علوم خواستار مجازات بانیان برگزاری اردوهای مختلط دانشجویی شده است. 

 

علاوه بر اردوهایی که با عناوین مختلف در سطح شهرها و حتی روستاهای کشور در حال برگزاری است برخی نیز با عنوان کوهنورد در قالب گروه‌های مختلط کوهنوردی عازم کوهپیمایی شده و دیده‌ها و شنیده‌ها حاکی از آن است که برخی از فرصت‌طلبان نیز در این میان به اشاعه مفاسد اخلاقی می‌پردازند.

در این میان گروه‌های کوهنوردی فاقد اعتبار و با مدیریت شخصی نیز از طریق شبکه‌های اجتماعی تشکیل می‌شود که دختران و پسران جوان را با وعده یک‌روز کوهپیمایی و خوش‌گذرانی به سمت خود جذب کرده و راهی کوه می‌شوند. 

 

به مرور زمان این گروه‌های مختلط کوهنوردی به دلیل افزایش مراودات حضوری و دنیای فضای مجازی تسری پیدا کرده و با توجه به ایجاد صمیمیت مبادرت به برپایی دورهمی‌ها و پارتی‌های مختلط شبانه می‌کنند.

براساس گزارش‌های مردمی یکی از گروه‌های کوهنوردی در شهرستان چالوس نیز پا را از گروه ورزشی کوهنوردی فراتر نهاده و در قالب دوستان اجتماعی که بهتر است عنوان دوست‌های اشتباهی را به آن اطلاق کرد در جمع‌های دوستانه در مهمانی‌های شبانه با پوشش‌های نامناسب حاضر شده و ساعاتی را در اوج خوشحالی به جشن و پایکوبی می‌پردازند. 

 

با توجه به اینکه یکی از دغدغه‌های مورد توجه مقام معظم رهبری بحث فرهنگی کشور است، آیا برگزاری اردوها و کوهپیمایی‌های مختلط منافاتی با این هشدارها نداشته و خود یکی از مصادیق ترویج بی‌فرهنگی در کشور نیست و به راستی مسؤول تسری این بی‌فرهنگی در کشور چه کسی است؟!

منبع : فارس

  • ۹۵/۱۱/۱۴
  • .. محمودی کیاسری

جامعه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی