کیاسر

شهر ناشناخته

کیاسر

شهر ناشناخته

کیاسر
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

رئیس پلیس آگاهی مازندران خبر داد

دستگیری سارقان دستگاه‌های مخابراتی در مازندران

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از دستگیری سارقان دستگاه‌های مخابراتی به ارزش 250 میلیون تومان در استان خبر داد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمدرضا رستمی گفت: در پی اعلام شکایت نماینده حقوقی شرکت ایرانسل علیه دو نفر به نام‌های «رحمان ـ ر» و «علی ـ الف» مبنی بر سرقت دو دستگاه مخابراتی از سایت شرکت، موضوع در دستور کار اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی مازندران اظهار کرد: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی رد یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس را در زمان وقوع سرقت شناسایی کردند.

رستمی با اشاره به شناسایی مالک و راننده خودرو، بیان داشت: مظنون به سرقت پس از دستگیری در اظهارات خود، هرگونه ارتکاب سرقت را رد کرد و عنوان داشت که راننده پیمانکاری یکی از شرکت‌ها بوده و در امر جابه‌جایی تکنسین‌های شرکت به شهرستان‌های مختلف فعالیت داشته است.

وی با بیان اینکه برابر اظهارات این فرد متهمان به سرقت شناسایی شدند، افزود: ماموران در عملیاتی ضربتی و غافل‌گیرانه هر دو متهم به سرقت را دستگیر و از آنان دو دستگاه مخابراتی کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس آگاهی مازندران تصریح کرد: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به سرقت شش دستگاه مخابراتی از سایت‌های مختلف شرکت ایرانسل و رایتل در شهرهای سمنان، دامغان، کیاسر و ایزدشهر اقرار کردند.

رستمی خاطرنشان کرد: متهمان که وسایل مسروقه را به ارزش 250 میلیون تومان در تهران به چند مال‌خر فروخته‌اند، با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مال‌خران شناسایی و دستگیر شدند.

وی از اقدامات پلیس در راستای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند در سطح استان خبر داد و گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

  • ۹۴/۰۸/۲۴
  • .. محمودی کیاسری

حوادث

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی