کیاسر

شهر ناشناخته

کیاسر

شهر ناشناخته

کیاسر
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

 فرمانده سپاه ناحیه ساری خبر داد

ارائه 4 میلیارد تومان تسهیلات به بسیجیان ساری/دشمن بر علیه نظام یارگیری می‌کند

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ساری از ارائه 4 میلیارد تومانی وام به بسیجیان ساری خبر داد. 

 

علی خادم در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مرکز مازندران اظهار کرد: زنده نگه‌داشتن فرهنگ استکبارستیزی و مقابله با جنگ نرم دشمن از مهم‌ترین اهداف بسیج در حلقه‌های صالحین است.

وی تشویق مردم در بحث انتخابات، بصیرت بخشی، برگزاری یادواره‌های شهدا، کارگاه‌های فرهنگی و... را از دیگر عملکردهای بسیج در طول ایام سال اعلام کرد.

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان ساری دومین عرصه فعالیت‌های بسیج را رویکرد تربیتی دانست و ادامه داد: حلقه‌های صالحین شاخص‌ترین برنامه‌های تربیتی و سیاسی بسیج است.

این مسئول حضور فعال و اثربخش روحانیون در مساجد و پایگاه‌های مقاومت را از برنامه‌های بسیج دانست و تصریح کرد: خدمت‌رسانی به مردم و رفع محرومیت‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های بسیج سازندگی در شهرستان ساری است.

خادم با بیان اینکه بسیجیان با حضور در مناطق محروم به خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی می‌پردازند، تصریح کرد: مدارس شهرستان ساری با حضور بسیجیان در قالب اردوهای هجرت مرمت و بهسازی شد.

وی با بیان اینکه 4 میلیارد تومان وام در بحث اشتغال‌زایی به مردم شهرستان ساری خدمات ارائه کرد، ادامه داد: مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی فرمایشات ارزشمندی داشتند که سپاه و بسیج در این راستا قدم بر می‌دارد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ساری با اشاره به سازماندهی گردان‌های امام حسین(ع) و امام علی(ع) برای مأموریت‌های سخت، بیان کرد: نهضت‌های روشن‌گری در ایام هفته بسیج در سطح شهرستان برپا می‌شود.

این مسئول بسیج را منبع پایان‌ناپذیر کشور دانست و ادامه داد: جنگ نرم تحدید جدی برای جوانان کشور محسوب می‌شود که باید قرارگاه جنگ نرم با هدف جلوگیری از تحدیدهای جنگ نرم دشمن در کشور ایجاد شود.

خادم با بیان اینکه دشمنان در جنگ سرد حذف فیزیک را هدف قرار داده بودند اما در جنگ نرم تغییر هویت دینی و اسلامی جوانان را هدف قرار دادند، تصریح کرد: دشمن در جنگ سرد موفق نشدند اما در جنگ نرم چالش‌های جدی برای نظام ایجاد کرد.

وی طلاق را از آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی و ... کشور در اثر جنگ نرم دشمن دانست و گفت: دشمنان بر علیه نظام جمهوری اسلامی در جهان در حال یارگیری هستند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ساری در پایان با تقدیر از خبرگزاری فارس و روزنامه حرف در پوشش اخبار حوزه بسیج و سپاه، گفت: زحمات خبرنگاران این رسانه‌ها در فضاسازی رسانه‌ای جای تقدیر دارد.

  • ۹۴/۰۸/۲۹
  • .. محمودی کیاسری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی