کیاسر

شهر ناشناخته

کیاسر

شهر ناشناخته

کیاسر
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

 مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی خبر داد

سرمایه‌گذاری کانون جهان‌گردی در باداب سورت

مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی از سرمایه‌گذاری این کانون در منطقه باداب‌سورت کیاسر خبر داد. 

 

به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران، ابوالقاسم ایرجی با اشاره به سرمایه‌گذاری در تعدادی از بناها و کاروان‌سراهای تاریخی با هدف تبدیل آن‌ها به مراکز اقامتی و جلب مشارکت سرمایه‌گذار داخلی و خارجی، اظهار کرد: ساخت هتل زمان زیادی را صرف می‌کند، برای همین تصمیم گرفتیم با انتخاب بناهای تاریخی ضمن مرمت و نگهداری آنها، به ظرفیت اقامتی کشور اضافه کنیم.

مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی به قرارداد کانون با استاندار مازندران برای ساخت تاسیسات گردشگری در منطقه باداب‌سورت خبر داد و افزود: تفاهم انجام شده، تشریفات انتقال بین سازمان جنگل‌ها و اداره میراث فرهنگی و صنایع‌دستی این استان در حال انجام است تا کانون امکانات گردشگری را ایجاد کند.

وی درباره تخریب محیط طبیعی باداب‌سورت و کنار گذاشتن جامعه محلی با اجرای چنین طرحی، تصریح کرد: بنایی که قرار است در این منطقه ساخته شود باید با محیط و طبیعت تطبیق داشته باشد، ضمن آن‌که سازمان جنگل‌ها به همین راحتی مجوز ساخت نمی‌دهد.

مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی با رد هرگونه امکانات مورد نیاز گردشگران در منطقه باداب‌سورت بیان کرد: در این منطقه غیر از چند وانت‌نیسان امکانات دیگری برای مسافران در خدمت نیست، ما هم در اجرای پروژه‌های‌مان از ظرفیت جامعه محلی حتما استفاده می‌کنیم، ولی فکر می‌کنیم امکانات حال حاضر در این منطقه مناسب گردشگران نیست.

ایرجی گفت: از الگوهای بوم‌گردی و طرح‌های اداره‌کل طبیعت‌گردی برای اجرای سازه‌ها حتما استفاده خواهیم کرد، این طور نیست که بی‌مهابا وارد طبیعت شویم.

  • ۹۴/۱۰/۲۴
  • .. محمودی کیاسری

پول و سرمایه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی