کیاسر

شهر ناشناخته

کیاسر

شهر ناشناخته

کیاسر
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

معاون جمعیت هلال احمر: 

روند پیشرفت و مثبت هلال احمر مازندران تداوم یابد 

معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر بر احترام و قدردانی از کارکرد مدیران گذشته هلال احمر تأکید کرد و گفت: امیدواریم روند پیشرفت و مثبت هلال احمر استان مازندران تداوم داشته باشد. 

 

علی لیالی بعد از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل هلال احمر استان مازندران اظهار کرد: مدیرعامل سابق و مدیرعامل جدید هلال احمر استان مازندران از کارنامه درخشانی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه هلال احمر برای مردم و خدمت‌رسانی به آنها فعالیت می‌کند، افزود: ارائه خدمات به مردم در بحران‌ها و بزنگاه‌ها یکی از وجه‌های ارزشمند هلال احمر است.

معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه مهدی ولی‌پور مدیرعامل سابق هلال احمر مازندران توانست رضایت مردم و مسئولان را کسب کند، ادامه داد: تغییر پس از چهار سال و چهار ماه یک امر طبیعی است و دبیرکل جمعیت هلال احمر رضایت کاملی از کارنامه درخشان استان مازندران دارد.

این مسئول با بیان اینکه مجموعه هلال احمر تمام توان خود را برای ارتقای این مجموعه به‌کار گیری می‌کنند، اضافه کرد: تحولات و تحرکات خوبی در جمعیت هلال احمر کشور در حال شکل‌گیری است و به سطح واقعی خود می‌رسد.

لیالی بر احترام و قدردانی از کارکرد مدیران گذشته هلال احمر تأکید کرد و افزود: امیدواریم روند پیشرفت و مثبت هلال احمر استان مازندران تداوم داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه مجموعه هلال احمر در بحران‌ها و شرایط سخت به مردم کمک‌رسانی می‌کنند، گفت: وقتی طوفان و سیلی ایجاد می‌شود، همه به خانه‌های خود باز می‌گردند، اما جمعیت هلال احمر خود را برای خدمت‌رسانی به مردم و بحران‌زدگان آماده می‌کنند.

  • ۹۵/۰۱/۲۲
  • .. محمودی کیاسری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی