کیاسر

شهر ناشناخته

کیاسر

شهر ناشناخته

کیاسر
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

شمیم روح‌نواز قرآن در دانشگاه/

سایت ویژه اطلاع‌رسانی قرآنی دانشجویان راه‌اندازی شود

رئیس دانشگاه پیام‌نور ساری گفت: سایت ویژه اطلاع‌رسانی قرآنی دانشجویان به صورت دائمی راه‌اندازی شود.

حسن مبینی در حاشیه برگزاری نوزدهمین دوره مسابقات کشوری قرآن و عترت دانشگاه پیام‌نور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقات قرآن‌کریم موجب ایجاد فضای معنوی و افزایش معنویت در جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه با برگزاری مسابقات قرآن بابی باز می‌شود تا دانشجویان به مسائل مربوطه به قرآن بیشتر آشنایی پیدا کنند، افزود: به مسئولان برگزاری مسابقات و دانشگاه پیشنهاد کردم تا سایت ویژه اطلاع‌رسانی قرآنی دانشجویان به‎صورت دائمی راه‌اندازی شود.

رئیس دانشگاه پیام‌نور ساری با بیان اینکه سایت ویژه دانشجویان دانشگاه پیام‌نور می‌تواند به دیگر دانشجویان دانشگاه‌ها مشاوره‌های قرآنی ارائه کند، ادامه داد: با راه‌اندازی این سایت اطلاع‌رسانی شبهات دینی موجود در بین دانشجویان با پرسش‌ و پاسخ برطرف می‌شود.

این مسئول از وجود پنج دانشجوی حافظ قرآن‌کریم در دانشگاه پیام‌نور ساری خبر داد و اضافه کرد: همه‌ساله از سوی دانشگاه از دانشجویان فعال قرآنی و حافظان قرآن‌کریم این دانشگاه تجلیل می‌شود.

مبینی از کسب رتبه‌های برتر از سوی دانشجویان فعال قرآنی در مسابقات مختلف قرآنی استانی و کشوری خبر داد و افزود: دانشگاه پیام‌نور ساری در نوزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت این دانشگاه در رشته‌های مختلف نماینده قرآنی دارد.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان دانشگاه پیام‌نور ساری برای آشنایی با فضای معنوی مسابقات به محل برگزاری این دوره از مسابقات اعزام می‌شود، گفت: همزمان با برگزاری نوزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه پیام‌نور نمایشگاه‌های قرآنی باید در محیط دانشگاه‌ها برپا شود.

  • ۹۴/۰۲/۲۲
  • .. محمودی کیاسری

دانشگاه ها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی