کیاسر

شهر ناشناخته

کیاسر

شهر ناشناخته

کیاسر
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تهیه لایحه تقسیمات کشوری ضرورت دارد، گفت: بررسی این لایحه در مجلس شورای اسلامی باید با رویکرد اقتصادی انجام شود. 

 

سید رمضان شجاعی کیاسری در گفت‌وگو با خبرنگارخانه ملت، در خصوص تهیه لایحه تقسیمات کشوری توسط دولت و تقدیم این لایحه به مجلس آینده، اظهار داشت: تهیه لایحه تقسیمات کشوری ضروری است چون تلاش برای تهیه این لایحه چند سالی تعطیل شده بود.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در تعیین حوزه های انتخابیه مجلس نیز اختلافاتی وجود دارد و برخی از بخش ها ظرفیت ارتقاء دارند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حوزه انتخابیه من نیز مشکلاتی وجود دارد و نیاز است که تغییراتی در تقسیمات به وجود آید.

شجاعی کیاسری با بیان اینکه چندین مناطقی در حوزه من وجود دارد که با جمعیت بیش 3 هزار نفر، نیاز است که تبدیل به بخش شوند، گفت: بخش هایی نیز وجود دارند که نیاز است تبدیل به شهر شوند.

وی افزود: مجلس برای بررسی این لایحه با توجه به شرایط اقتصادی، باید به وضعیت اقتصادی توجه داشته باشد تا به تولیدات داخلی توجه شود و برنامه ریزی برای خروج از رکود نیز مدنظر قرار گیرد./

  • ۹۵/۰۲/۲۲
  • .. محمودی کیاسری

امور مجلس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی