کیاسر

شهر ناشناخته

کیاسر

شهر ناشناخته

کیاسر
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

شجاعی کیاسری با اشاره به انتصاب علی عسکری:

مدیریت جدید، سازمان صدا و سیما را از بن بست خارج می‌کند

 
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به توانمندی علی عسکری در حوزه های مختلف، گفت: مدیریت جدید سازمان صدا ‌و سیما با اجرای طرح‌های اقتصادی می‌تواند این سازمان را از بن بست موجود خارج کند.
 
 

سید رمضان شجاعی کیاسری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه رئیس جدید سازمان صدا و سیما توانمندی‌های خوبی دارد، اظهار داشت: آقای علی‌عسکری به صورت جهادی و با داشتن تجربه مدیریت در نهادهای کلان، و محور قرار دادن توسعه می‌تواند عملکرد خوبی در این سازمان داشته باشد.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رئیس جدید سازمان صدا و سیما این ‌توانمندی را دارد تا طرح‌های اقتصادی خوبی را اجرا کند و این سازمان را از بن‌بستی که در آن قرار گرفته، خارج کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیریت جدید سازمان صدا و سیما می‌تواند نگرانی‌های موجود را کاهش دهد، ادامه داد: من روزهای خوبی را برای آینده سازمان صدا و سیما پیش بینی می‌کنم.

شجاعی کیاسری با بیان اینکه صدا و سیما در مجموع روابط عمومی کل نظام است، متذکر شد: مدیریت جدید سازمان صدا و سیما می‌تواند ارتباطات و تعاملات خوبی را با قوای سه گانه و مسئولان در راستای پیشرفت نظام ایجاد کند.

وی افزود: می‌توان از تجربیات همه روسای سابق سازمان صدا و سیما استفاده کرد. آقای سرافراز نیز با توجه به تجربیاتی که در این مدت به دست آورده، می تواند در راستای کمک به سازمان صدا و سیما اقدام کند./

  • ۹۵/۰۲/۲۳
  • .. محمودی کیاسری

امور مجلس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی