کیاسر

شهر ناشناخته

کیاسر

شهر ناشناخته

کیاسر
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

در مراسم روز جوان انجام شد 

رونمایی از تمبر شهید بلباسی در روز جوان/ عدم حضور مسؤولان در همایش جوان انقلابی 

رونمایی از تمبر یادبود شهید مدافع حرم شهید محمد بلباسی با حضور خانواده این شهید گرانقدر، برای نخستین‌بار در سطح بین‌المللی در روز ملی جوان انجام شد. 

 رونمایی از تمبر یادبود شهید مدافع حرم شهید محمد بلباسی با حضور خانواده این شهید گرانقدر، برای نخستین‌بار در سطح بین‌المللی در روز ملی جوان انجام شد.

به حرمت حرم که حریم امن است و جایگاه تجلی عشق، نستوه و استوار دست از جان شسته‌ای و مردانه قد برافراشتی با آخته سلاحی آب دیده با ایمان و خلوص.

نه برای گردن‌کشی و رجزخوانی...برای دفاع ... که تو مدافع حرم هر حریمی! رفتی بی‌بدرقه اشک، با دست دعایی که تو را به معبود رساند.

و حال، بی‌جسد و بی‌کفن آمده‌ای و در تمام شهر تو را می‌خوانند، نیستی اما بودنت به بلندای کوه‌های البرز و وسعت مازندران حس می‌شود. 

 

 حالا کودکانت سر به آسمان می‌سایند و انتظار آمدنت را با اشک سر می‌کنند.

بگذار امروز که روز ولادت علمدار جوان کربلاست به همه مردم شهر بگویم تو جوان‌تر از آنی که کودکانت یتیم شوند، نه! نه! کودکانت حالا هویت این شهرند.

یادگارانی که حرمت پدر را که مدافع حرم بود و نوحه‌ خوان عشق به عطر خوش دلبستگی در شهر می‌پراکنند.

همایش جوان انقلابی و رونمایی از تمبر ملی شهید مدافع حرم، محمد بلباسی با حضور خانواده این شهید برگزار شد. 

 

در این مراسم که پر بود از معنویت و عطر شهداء، همرزمان و یاران شهید با خاطره‌گویی و بازخوانی، روزهای خوش با محمد بلباسی بودن را مرور کردند.

رسول بلباسی، برادر نخستن شهید مدافع حرم شهرستان قائم‌شهر، شهادت محمد و 12 تن دیگر از شهدای منطقه خان‌طومان سوریه را تبریک گفت و اظهار کرد: محمد عموی شهیدمان را الگوی زندگی خود قرار داده بود و در قالب اردوهای جهادی به مردم نیازمند کمک می‌کرد. 

 

وی ادامه داد: محمد بلباسی نخستین و آخرین نفری نیست که جان خود را برای اسلام نثار کرد و در طبق اخلاص نهاد، بلکه محمد بلباسی‌هایی تربیت خواهیم کرد که دشمنان با دیدنشان بر جای خود میخکوب شوند.

برادر شهید بلباسی به وصیت‌نامه و تقاضای محمد بلباسی اشاره کرد و گفت: باید اردوهای جهادی را تا عصر ظهور ادامه دهیم، علم محمد و همرزمان شهیدش را روی زمین نگذاریم. 

 

در ادامه با حضور خانواده این شهید گرانقدر، برای نخستین‌بار در سطح بین‌المللی از تمبر شهید مدافع حرم رونمایی شد.

از حاشیه‌های پر رنگ‌تر از متن این مراسم، حضور نداشتن مسؤولان ارشد شهرستانی بود که در جای خود قابل تأمل است.

  • ۹۵/۰۲/۲۹
  • .. محمودی کیاسری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی