کیاسر

شهر ناشناخته

کیاسر

شهر ناشناخته

کیاسر
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

معاون روابط عمومی سپاه کربلای مازندران:

 حال عمومی جانبازان مدافع حرم مازندران رو به بهبودی است/ ورود دومین شهید خان طومان به استان 

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلای مازندران با اشاره به ورود پیکر مطهر دومین شهید مازنی حادثه خان طومان به استان، گفت: حال عمومی ۱۲ جانباز مدافع حرم مازندران رو به بهبودی است. 

 

سرهنگ پاسدار حسین علی رضایی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری اظهار داشت: پیکر مطهر شهید سید رضا طاهر از شهدای مازندرانی خان طومان عصر امروز وارد استان مازندران و شهرستان بابل شده است.

وی افزود: خانواده این شهید برای وداع با فرزند خود با پیکر این شهید والامقام دیدار کرده اند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه دو شهید مدافع حرم از کشور به ایران آمدند، تصریح کرد: پیکر شهید سید رضا طاهر از شهرستان بابل فردا در زادگاهش تشییع و خاکسپاری می‌شود.

وی با بیان اینکه در عملیات تکفیری و ناجوانمردانه داعش در خان طومان، 13 رزمنده و بسیجی استان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، افزود: به جز پیکر مطهر شهید قنبری از بهشهر و شهید طاهر از بابل، هنوز اجساد مطهر 11 شهید این عملیات به ایران انتقال پیدا نکرده است.

رضایی با تقدیر از حضور حماسی و پرشور مردم استان در برپایی مراسمات شهدای مدافع حرم در شهرهای مازندران از امت شهید پرور استان و بابل خواست تا امشب در مراسم وداع با شهید مدافع حرم بابل در مصلای نماز جمعه این شهر حضور یابند.

وی افزود: پیکر شهید سید رضا طاهر دومین شهید از 13 شهید مدافع حرم حادثه خان طومان، شنبه یکم خرداد در بابل تشییع می‌شود.

بازگشت تمام جانبازان مازنی خان طومان به وطن

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلای مازندران در ادامه از بازگشت تمامی مجروحان خان طومان به استان خبر داد و گفت: وضعیت جسمانی جانبازان مازندرانی که در بیمارستان‌های تهران و مازندران بستری بوده رو بهبودی است و همه این افراد به دامان خانواده خود بازگشتند.

وی خاطرنشان کرد: در درگیری های اخیر منطقه خان طومان در کشور سوریه، جدای از 13 نفری که از مازندران در مقابله با گروهک تروریستی-تکفیری داعش به درجه شهادت رسیدند، 21 رزمنده اهل مازندران مجروح شدند که خوشبختانه تمامی آنان به ایران بازگشتند.

مازندران 30 شهید در دفاع از حریم حضرت زینب (س) در سوریه تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

  • ۹۵/۰۲/۳۱
  • .. محمودی کیاسری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی