کیاسر

شهر ناشناخته

کیاسر

شهر ناشناخته

کیاسر
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:  

یادمان شهدای مازندران در دهلران احداث می‌شود/ تسریع در احداث پارک موزه دفاع مقدس

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با تاکید بر تسریع در احداث پارک موزه دفاع مقدس استان، گفت: یادمان شهدای مازندران در دهلران احداث می‌شود. 

 

سردار عبدالله ملکی صبح امروز در جلسه هیئت امنا پارک موزه دفاع مقدس مازندران، اظهار داشت: امسال با همکاری فرمانداران و فرماندهان نواحی, بیش از 40 هزار نفر به مناطق جنگی جنوب و غرب بازدید کردند.

وی افزود: بیش از 15 هکتار  اراضی در هفت تپه در اختیار سپاه کربلا قرار گرفت تا اردوگاه شهید جعفرزاده احداث شود.

ملکی تصریح کرد: در منطقه چیلات نیز بسیاری از مازندرانی‌ها و گیلانی ها به شهادت رسیدند که تلاش داریم در این منطقه در دهلران یادمان شهدا را بنا کنیم.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران گفت: سوم خرداد امسال سه هزارو 200 برنامه در سطح استان برگزار و پارک موزه دفاع مقدس کاری عظیم و مهم بوده که در 60 هکتار شامل 24 هکتار عرصه خشکی و 36 هکتار عرصه آبی در بستر رودخانه تجن است.

وی بیان داشت: در طرح توسعه پارک موزه 70 هکتار بوده که باید ده هکتار دیگر خریداری شود که اگر 6.5 هکتار را از طرح خارج کنیم 3.5 هکتار دیگر که در طرح قرار دارد به 5 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: از 6 میلیارد اعتباری که استانداری به پارک موزه اختصاص داد تاکنون سه میلیارد تومان اختصاص یافت.

ملکی بیان داشت: سال گذشته شهرداری هفت میلیارد تومان اختصاص داد و امسال شورای شهر ساری دو میلیاردتومان به این امر اختصاص داده است.

وی افزود: در سال گذشته میلیارد تومان اعتبار برای ساخت پارک موزه دفاع مقدس در نظر گرفته که برای اتمام فاز یک و دو 33 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

ملکی گفت:از 24 پروژه پارک  موزه تاکنون 14 پروژه به اتمام رسید و 8 پروژه در دست اقدام بوده که دو پروژه در هفته دفاع مقدس به اتمام می‌رسد.

وی افزود:  67 یادمان در استان با همکاری مردم، شهرداری، فرمانداران و ائمه جمعه به اتمام رسید که در ساخت پارک موزه نیازمند حضور خیرین و مردم است.

وی با اشاره به چاپ کتاب گفت: سال گذشته 14 کتاب با همکاری کنگره و سپاه کربلا به چاپ رسید و 13 کتاب در حوزه دفاع مقدس در دست اقدام است که امسال 50 کتاب دیگر در زمینه زنان، تاریخ مازندران، یمن، جهادسازندگی، مدافعان حرم، نیروی انتظامی، ارتش و سپاه به چاپ می‌رسد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: تلاش داریم با همکاری فرمانداران شهرستان‌ها کتابی در زمینه نقش هر شهرستان در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به چاپ برسد.

*********** 

لینک های مرتبط : 

خبر مرتبط

  • ۹۵/۰۳/۲۶
  • .. محمودی کیاسری

حوزه دفاع مقدس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی