کیاسر

شهر ناشناخته

کیاسر

شهر ناشناخته

کیاسر
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

فرمانده سپاه کربلای مازندران مطرح کرد

توسعه خدمات درمانی در مازندران با راه‌اندازی بیمارستان ولایت

فرمانده سپاه کربلای مازندران، گفت: خدمات بهداشتی و درمانی در مازندران با ساخت بیمارستان ولایت توسعه می‌یابد و رفت و آمد بیماران به تهران کم می‌شود.

خبرگزاری فارس: توسعه خدمات درمانی در مازندران با راه‌اندازی بیمارستان ولایت

سردار محمدحسین بابایی صبح امروز در آئین افتتاح بیمارستان 64 تختخوابی ولایت که در مرکز مازندران با حضور سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسؤولان استانی و شهرستانی انجام شد، اظهار کرد: در سال 91 بنای ساختمان این بیمارستان شروع شد و سه سال زمان برای ساخت طول کشید و امروز در هفته بسیج افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در ساخت این بیمارستان شهرداری و شورای اسلامی شهر ساری، استانداری مازندران، سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح، شرکت‌های خدمات‌رسان زیرساختی و ... تاکنون به پایان رسید، افزود: در این بیمارستان مطابق تجهیزات نوین و تکنولوژی روز است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه در ساخت این بیمارستان عزم جهادی انجام شده است، تصریح کرد: بیمارستان ولایت به‌صورت تخصصی و کارشناسی احداث شده است.

این مسؤول بیان کرد: با ساخت این بیمارستان خدمات بهداشتی و درمانی در مازندران توسعه می‌یابد و رفت و آمد بیماران به تهران کم می‌شود.

افتتاح بیمارستان ولایت، واگذاری 150 واحد مسکن محرومان و افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی از برنامه‌های ویژه هفته بسیج در مازندران است که با حضور سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انجام می‌شود.

  • ۹۵/۰۹/۰۶
  • .. محمودی کیاسری

خدمات

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی